Wednesday, October 30, 2013

toplu iğne ile peçete

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün toplu iğne ile peçete makalesini yayinlamaya karar verdik.


Günaydınlar,

Eminim çoğunuz köşe yapmayı biliyordur, zamanında nette deliler gibi köşe nasıl yapılır araştırmalarım aklıma geldi de bu masa örtülerini dikerken, bilmeyen arkadaşlarım için fotoğraflayıp, anlatmak istedim.Köşe yapmak için bir kaç teknik var elbette bana en kolay geleni bu:)))

Umarım faydalı olur, sevgilerimle...




toplu igne ile pecete 1
                                         kumaşımız duck keten, mavi ve kahverenginin mükemmel uyumu.....


toplu igne ile pecete 2
                                       kumaşımızın tersinden üçgen olacak şekilde katlayıp, iğneliyoruz.


toplu igne ile pecete 3
     katlanacak kısmını kaç santim istiyorsak ölçüp, toplu iğne ile işaret koyuyoruz.Ben 10cm.den işaretledim.


toplu igne ile pecete 4
...ve kumaşın uç kısmından içe doğru katlıyoruz.İşaret için koyduğumuz toplu iğne üçgenin tepe kısmında kalmış olmalı.


toplu igne ile pecete 5
Toplu iğnemizin yer aldığı köşeden başlayıp,oluşan hat üzerinden teğel alıyoruz.Makina ile dikeceğimiz kısım bu.


toplu igne ile pecete 6





toplu igne ile pecete 7
                                                                     Dikiş makinasında dikip.......


toplu igne ile pecete 8
                                                           fazlalık kısmı kesiyoruz.


toplu igne ile pecete 9
                                               Kumaşı köşesinden çevirip, 1-1,5cm kadar içe kıvırıp, dikiyoruz.


toplu igne ile pecete 10



toplu igne ile pecete 11





toplu igne ile pecete 12
                       bu kumaş da duck keten, sonbaharı çağrıştırdığı için (sıcaklardan iyice bunaldım da) aldım.


toplu igne ile pecete 13



toplu igne ile pecete 14











Ziyaret edilmesi gereken ilginc bir yazi : toplu iğne ile peçete

No comments:

Post a Comment