Monday, October 28, 2013

menangis lagi





As salam sume kwn2,






Semalam maaf yek aku senyap je.... aku cuti rehat aiyan ada appoiment echo kt hkl.  Ada berita gembira n sedih... sebelum bt echo aiyan kene amik syrup bg dia tido... punyalah lama tunggu sampai sejam setengah baru lah dia tido... mana lah dia reti duk diam... ke sana sini, dh terhoyong hayang dek kerana ubat tu pun gagah gk nk jln... 






Dr kelmarin lg aku dh rasa tak sedap hati... ntahla, masa echo tuh separuh jln je aku ada sekali, rasa mcm tak sanggup nk dgr or tgk... walaupun doc pkr lum bgtau lg, tp bile tgk kt monitor tuh kite pun rasa pelik, sbb selalu ada dua je warna, merah n biru utk jantung sebelah kanan n kiri tp semalam tibe2 ada tambah 1 warna lg..putih... 


Bile dh setel echo tuh doc pkr panggil n dia cite walaupun lubang kt jantung aiyan dh mengecil tp injap aiyan dh bocor n dia kene gak bt operate kt IJN, dia suruh kami tunggu surat utk operate kt IJN or tunggu appoiment kt IJN bln 4 thn dpn.  dh setel pas amik ubat sume aku ok lg... takde rasa sedih.  Tp bile dh duk dlm kete tgk segala keletah aiyan dlm kete tibe2 aku rasa sedih, sebak... airmata nih tibe2 mengalir laju je... sampai aku peluk n nngis kt aiyan... n dia selamba je dia tepuk2 kepala n bahu aku mcm tau je aku sedih...sedih sgt2, aku dok pikir camne kalu lps operate tuh dia tak seceria skrg, kalu dia tak aktif cam skrg camne... Allah... 2 thn aku tak nngis mengenangkan masalah jantung aiyan, mule2 dulu 2 thn lps masa aiyan umur 2bln 1st time tau dia ada jantung berlubang, skrg dia dh umur 2 thn 2 bln.  Besar betul dugaan kami.... Kalau boleh aku mintak tukar, biarlah aku yg rasa sakit tuh....  msti sakit kan... 












menangis lagi 1

benda yg aku nk sgt elak tp Allah dh tentukan segalanya











menangis lagi 2

ni lah feveret dia kt umah pakai kasut or slipar sume org kt umah... tu tgh pakai kst keje aku










p/s: Kwn2 doakan yg terbaik utk permata hati ku ini... 






Published with Blogger-droid v2.0.10


No comments:

Post a Comment