Wednesday, October 23, 2013

en çok indirilen iğne oyaları

Selam degerli web sitesi takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz en çok indirilen iğne oyaları.



Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 



Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)



en cok indirilen igne oyalari 1en cok indirilen igne oyalari 2





en cok indirilen igne oyalari 3en cok indirilen igne oyalari 4


en cok indirilen igne oyalari 5en cok indirilen igne oyalari 6



en cok indirilen igne oyalari 7



en cok indirilen igne oyalari 8en cok indirilen igne oyalari 9



en cok indirilen igne oyalari 10en cok indirilen igne oyalari 11



en cok indirilen igne oyalari 12en cok indirilen igne oyalari 13



en cok indirilen igne oyalari 14en cok indirilen igne oyalari 15



en cok indirilen igne oyalari 16en cok indirilen igne oyalari 17



en cok indirilen igne oyalari 18en cok indirilen igne oyalari 19



en cok indirilen igne oyalari 20en cok indirilen igne oyalari 21



en cok indirilen igne oyalari 22en cok indirilen igne oyalari 23



en cok indirilen igne oyalari 24en cok indirilen igne oyalari 25


en cok indirilen igne oyalari 26en cok indirilen igne oyalari 27



en cok indirilen igne oyalari 28en cok indirilen igne oyalari 29



en cok indirilen igne oyalari 30en cok indirilen igne oyalari 31




Bu yazi hakkinda daha detayli yazi gorebileceginiz onerdigimiz bir kaynak : yeni iğne oyaları yazma kenarı

No comments:

Post a Comment