Wednesday, October 16, 2013

akıllı ıp orgu

Selam degerli web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün akıllı ıp orgu yazisini sunmaya karar verdik.



AKILLI İPLER VE ELİMDEKİ ÖRGÜLER...



akilli ip orgu 1 Ne zaman yüncüye gitsem ,oyuncakçı dükkanına girmiş bir çocuk gibi nereye bakacağımı şaşırıp,hepsindende almak istiyorum.Rengarenk ve çeşit çeşit ipler arasında kendimi kaybediyorum.:)))


Geçen cumartesi günü yine iplik almak için yüncüye gittim ve "omu olsa bumu olsa" diye bir türlü karar veremedim.Sonunda ne zamandır alıp denemek istediğim akıllı iplerde kara kıldım.Örüldüğünde ortaya kendiliğinden bir desen çıktığı için bu iplere akıllı ip deniyor.Bir kaç markada akıllı ip var ama ben renklerinden dolayı Anchoru tercih ettim.Mavili olanla kendime reglan kollu önü fermuarlı bir hırka yapmaya karar verdim.Arka bitti ve ikicni önüde yarıladım .Pembe olanıylada büyük ihtimalle yine kendime balıkçı yaka bir kazak yapacağım onunda arkasını ördüm ,sırada bekliyor :))


Bakalım ne zamana bitecekler ?...




BEBEKLERE MODELLER



akilli ip orgu 2





Ziyaret etmeniz gereken enterasan makaleler : akıllı ip

No comments:

Post a Comment