Monday, October 21, 2013

koton

Selam degerli site takipçilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün koton yazisini sunmaya karar verdik.

Merhaba!

Genelde kozmetik dışı alışveriş yazısı pek yazmam, ancak bugün aldığım bir iki şeyi sizlerle paylaşmak istedim.

Gratis'in nostalji serisini üç aşağı beş yukarı hepimiz duyduk. Ben de bu akşam fırsat bulur bulmaz, kendimi en yakın Gratis şubesine atıp ürünleri incelemek istedim.


koton 1


Ürünleri incelerken, son derece yardımsever bir görevli yanıma yaklaştı ve "Dilerseniz bir de kutumuz var" dedi. Kutu mu? Ben kutu gördüm mü almadan yapamam ki!? Çünkü illa ki bir kullanım yeri ve zamanı geliyor. Ben bu kutuyu katalogta gördüğümde ufak bir şey sanmıştım. Hatta "Ay ufacık şey için 20 TL verilir mi?" demiştim.

O ufacık (!) dediğim şey, kocaman çıktı. Öyle ki tüm ojelerimi içine aldı da yer bile kaldı!


koton 2 






Bu seriden aldığım bir diğer şey ise, aşağıda gördüğünüz defter oldu. Katalogta not defteri diye geçiyor, haliyle yine ufak bir şey zannediyordum. Vallahi bu da kocaman çıktı! Ebatları elimin tamamı kadar. Daha ne için kullanacağımı bilmiyorum ama onun da yeri gelir. Bu da 14 TL.






koton 3




Koton sürekli indirimde. Sürekli yüzde 70. Kim Kardashian'ın hamilelik süreci gibi, bitmek bilmiyor.

Bujiteri alışverişimi Koton'dan yapmayı severim çünkü kararma ya da kaplama dökme sorunu yaşatmıyor. Gerçi ünlü markaların "çakmalarını" çalıştıkları zaman içten içe sinsi sinsi gülüyorum ama ne yaparsın?


koton 4


Bu küpelere annemle aynı anda atladık. Daha doğrusu annem bir askıdan, ben bir askıdan, birbirimizi hiç görmeden aynı çift küpeyi çektik. Sonra birbirimize döndük ve "BAK - Aaaa!" Meğer ikimizin de elinde aynı küpeler! Tabii bunun da bir esbab-ı mucibesi var. Çünkü rahmetli anneannemin benzer bir çift küpesi vardı.


koton 5


Son küpe seçimim de bunlar oldu. Biri, Avrupa'nın yeni yeni keşfetmeye ve tasarımlarında çalışmaya başladığı "evil eye", yani bizim yıllardır ve yıllardır kullandığımız, ortası nazar boncuklu "kem göz" figürü. Diğeri de namı Hindistan'a kadar uzanan "Fatma Ana'nın Eli" tılsımı. Bu ikisini sık sık kullanacağım sanırım. Çünkü üzerimde nazara karşı bir sembol ya da en azından mavi bir şey olmadan evden asla çıkmıyorum.

Bu aralar, bu iki markanın ürünlerine baktınız mı?

Peki sizin "takmadan / yanıma almadan asla çıkmam" dediğiniz objeleriniz var mı?

Sevgiler!


Bu yazi hakkinda daha cok yazi gorebileceginiz degerli bir web kaynagi : koton

No comments:

Post a Comment