Friday, October 25, 2013

GAME X OYUN FUARI




  • BabaSayfa

  • Çizimler

    • Genel

    • Karikatür

    • Çizgilerle Hayatım



  • Ivır Zıvır

    • Film Yazıları

    • Oyun Yazıları

    • Üye Hediyeleri

    • Hediye Çizim İste

    • Hakkımda



  • Sosyal Medya

    • Facebook

    • Twitter

    • Google +

    • Bloglovin

    • Linked In

    • Delicious

    • Pinterest

    • Netlog

    • Bloggers



  • Destek Ol

  • Ziyaretçi Defteri

  • Telif ©







game x oyun fuari 1






  • BabaSayfaya Dön »

  • GAME X OYUN FUARI





GAME X OYUN FUARI




Yazan / Çizen : Abdullah Kara



game x oyun fuari 2 game x oyun fuari 3

  Efem yaklaşık 2 haftadır kıçımı alıp hiçbiyere gitmiyodum; ters giden hayat mücadelesi yüzünden ata ters binmeye, araçlarda vitesi sürekli geri takıp öyle gitmeye başladım. Depresyonun diplerine kadar dalmış, deniz altının bilinmeyen yüzünü çeken national geopraphic ekibi gibi diplerde çırpınmaktaydım.



game x oyun fuari 4Dün kankam "GameX'in oyun fuarı var gidek mi nan?" diye sorunca önce pek istemedim. Çünkü değişen iklim şartları ile egzamam el ele vermiş, babyface yüzümü eşeğin dötüne çevirmişlerdi vesselam. Yüz oldu boyanmamış inşaat duvarı; nan arkadaş zaten depresyonlardayım, bide bunu görünce moralim iyice bozuldu. Sonra kendi kendime bi aydınlanma geldi "boşver nan, seni ne alan var ne satan, nolcak sanki babasını satayım ?" diyiverdi içimdeki acımasız içses. Ama haklıydı; o yüzden lanet olası lanet koca kıçımı kaldırıp o lanet oyun fuarına gitmeye karar verdim...

Kankalarımla oyun fuarına doğru yola koyulduğumuzda ne hayallerimiz vardı be; "League of Legends'den hediye kazanırız, bedava skin kodları kaparız, diğer oyunlardan da bişeyler alırız" falan diye az ağzımızın suyu akmadı hacı. Fakat içeri girdiğimizde hiçte umduğumuzu bulamadık :) Sanırım biz fuarın 3.gününde gittiğimiz için önceki 2 gün sevgili oyun sever kardeşlerimiz fuarı kriz döneminde yolda eşek kesen Arjantinli reyizler gibi sömürmüşlerdi :) Sonra bu durumu lehime çevirmek için ne yapabilirim diye düşününce aklıma geldi, bi oyunsever ve Mmorpg sever olarak hemencicik gözüme etrafta oyun karakterlerinin kostümlerini giymiş arkadaşlar ilişiverdi. Nan dedim madem popomuzu kaldırıp taaa Çengelköylerden buralara kadar geldik, bi kaç resim çekileyimde anım olsun dimi :)

game x oyun fuari 5 game x oyun fuari 6 game x oyun fuari 7

game x oyun fuari 8 game x oyun fuari 9

Fuarın büyük kısmını HoN (Heroes Of Newerth) kaplamıştı; fakat Knight Online'yi görünce şaşırmadım değil; Jura devrinde yaşayan T-rex'i görsem bu kadar şaşırmazdım; yıl olmuş 2013, millet uzaya gitmiş, hala KO oynayan var :) Ama fuar çok durgun geldi bana, Hon'un tuttuğu koca pist bomboştu, kıyafet giymiş olan bi kız ortaya çıkıp elinde silahla peşmerge dansı falan yaptı ama bişeye yaramadı ;) Bu arada sizi de unutmadım; tost makinesinin 1 üst modeli olan cep telefonumla ortamı biraz olsun görebilmeniz adına, sizin içinde, içinde at kafamın olmadığı birkaç fotoğraf çektim ;)

game x oyun fuari 10 game x oyun fuari 11 game x oyun fuari 12 game x oyun fuari 13 game x oyun fuari 14 game x oyun fuari 15

Fuardan çok bişey elde edememiş 3 keko olarak çıktık o gün. Fakat bu ufak çaplı değişiklik, akvaryumumdan ibaret olan 4 duvar arası odamdan bi günlüğüne çıkmış olmam bile ilaç gibi geldi nan :) Eve gelip anneme fuarın fotoğraflarını gösteriyodum, hiç alışık olmayan annem, benim fuardaki kızlarla resimlerimi görünce "hayret ilk defa kızlarla resmini gördüm" demeden de alamadı kendini; fakat o da biliyoduki o resimlerin hepsi formaliteydi ve o kızların normalde bana bakma olasılığı Türk lirasının borsada doları geçmesi kadar imkansızdı babasını satayım :( Ama formalite de olsa güzeldi nan (Durun be oğlum kendimi teselli ediyorum şurada)... Aaaah aaaah; Chun Lee gibi bi sevgilimiz olmadı ki. Neyse umarım fuar ortamını biraz olsun yansıtabilmişimdir size; baba kaçarrrr reyizzz...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !






No comments:

Post a Comment