Thursday, October 10, 2013

BAYRAMDAN.. İLK GÜN KOMBİNİ :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Ramazan ayı boyunca süren taşınma hazırlığı ve yerleşme koşturması yüzünden alışverişe çıkma şansım olmadı.. sadece bir hafta sonu kaçabildik Yasin'le..onda da ona bi şeyler baktık..bende biraz bakındım ama içime sinen bi şey bulamadım.. ki hiç alışveriş modunda değildim.. bakınmalarım bi kaç askıyı elimle şöyle bi geçip , öfleyip pöfleyip "hadi waffle yemeye gidelim" şeklinde söylenmelerle geçti.. şimdi ortamdan sıyrıldığım için daha net farkediyorum ki ben ciddi ciddi depresyona girmişim eski evde.. canım hiç bi şey istemiyordu.. ve yine şimdi farkediyorum ki aylardır dışarı çıkarken hep aynı şeyleri giyiyorum.. dolabımda blogda paylaştığım ama hiç dışarda giymediğim bir sürü kıyafet var.. bu bayram onlardan ikisini değerlendirdim..






bu saks mavisi elbisemi Pembe Pırıltılar Tesettür Butik Merve Hanım beni düşünerek diktiğini söyleyip bana hediye etmişti sağolsun.. Leyla'ların otelinde sadece mekanın güzelliğini değerlendirip fotoğraf çekmek ,blogda post yapmak için giymiştim hatırlarsanız.. Postu burada.. Elbiseye doyamamış ,hevesimi alamamıştım..






o zaman yaka ve kol kısımlarındaki taşlardan yola çıkarak siyah ve gri şallarla kombin etmiştim.. bu kez taşları çıkararak daha sadeleştirip , pembe şal ve renkli taşlardan oluşan broşumla kombinledim.. tabii elbisemin taşlarını saklıyorum yine o şekilde de kullanacağım.. tasarımın orjinal hali en güzel hali çünkü :)






renklenmemi yavaş yavaş depresyondan çıkış olarakta değerlendirebiliriz sanırım :)





bayramdan ilk gun kombini 1






Broşumda sevgili Suna'nın ürünlerindendi.. alt kısmında uzun siyah kuş tüyleri vardı ben onları kestim.. illa bi değişiklik yapacağım..






bu değişikliği, tüycükler uçuşmasın ıslatarak keseyim diye banyo lavabosunda gerçekleştirdim.. sonra ben lavaboyu temizlemeden içeri geldim broşu elbisemin yakasına taktım denedim giydim baktım falan derken tüyleri unuttum.. sonra yatmadan önce banyoya girdiğimde öle boş boş bakarken lavaboyu görüp bi hopladım ben haha korktum siyah siyah bi şeyler dolu içi :) sonra onların ne olduğunu algılayınca beni bi gülme tuttu..iyi hopladım ama ilk bakışta korkudan :)






bayramdan ilk gun kombini 2






Rana'nın bu elbisesini de Layla ablası hediye etmişti..evde çekirdek ailecek kutladığımız 1. yaşının ilk doğumgününde giydirmiştim hatırlarsınız yine.. onun postu da burada.. kıştı.. ve uzun süre kalamamıştı elbise üzerinde..fotoğraf çekip değiştirmiştik üstümüzü.. ve yine doyamamıştım kendi elbiseme olduğu gibi.. bayramda doya doya giydirdim :)






Elbise tarafımdan yine bi takım değişikliklere maruz kalmıştı tabii :) ilk hali burada.. doğrum günü konsepti pembe-siyah olduğu için bu şekilde uyarlamıştım..



bayramdan ilk gun kombini 3






Vee kızımla bayram ziyaretleri için yollardayken.. Emin'de vardı yanımızda ama fotoğraf çekeceğimizi farkedince kaçtı :)






bayramdan ilk gun kombini 4



kızımla doğru düzgün bi fotoğrafım yok serzenişlerimi hatırlarsınız.. bu bayram güzel bi kaç kare yakaladık nihayet :)






bayramdan ilk gun kombini 5






Emin'le hala yok :) 


Aşağıdaki fotoğraf  oyun oynayan Emin'in yanına sızarak ve "sen girmiyorsun kadraja oyununa bak sen ben kardeşinle fotoğraf çekiniyorum" şeklinde kandırmacalarla elde edilmiştir..objektife bakmıyor ama olsun yoksa birlikte hiç fotoğrafımız olamayacak makine görünce kaçıyo çocuk bu konuda hiç bana çekmemiş :)






bayramdan ilk gun kombini 6




Herkese Öpücükleerr






Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor


bayramdan ilk gun kombini 7

No comments:

Post a Comment