Wednesday, October 2, 2013

BEACH WEAR












beach wear 1


Daha önce de bu yazımda bahsetmiştim plaj modasıyla ilgili yazı yazacağımdan. Plajda da şık olmak için çantamızda neler olmalı? Hadi gelin beraber bir göz atalım. Kuzenim bir iki hafta önce beni ziyarete geldiğinde kız kıza gittiğimiz alaçatı-Çeşme tatilinden resimlerle yazımı süsleyeceğim.Umarım fikir verir!




1. Bikini ya da mayo: Evet bununla başladım ama hala plajlar da modası geçmiş bikinilerle dolaşan kızları görüyorum. Bikini seçimi çok önemli bu yüzden hem vücut tipinize uygun model ve renk seçmeye özen gösteriniz.






2. Plaj çantası: Plaj kombininize uygun plaj çantası seçmelisiniz. Şeffaf olanlar ve özellikle hasır plaj çantaları benim favorim. modaları hiç geçmiyor!



beach wear 2




3. Şapka ve gözlük de çok önemli tabi.  Plaj da kullanacağınız için illaki markalı olmamalı!


beach wear 3




beach wear 4




4. Takılar ve Çiçekler: Çok önemli. Bütün rengi ve havayı katan onlar bence. Şapkalarınıza, bikininize, çantanıza takıp güzel bir görüntü yakalayabilirsiniz. Hatta giysilerinize bile takabilirsiniz.

Dikkat!!! Takılar boynumuzda, kulağımızda demiyorum:) Plaj aksesuarlarınıza iliştirin!







beach wear 5


Sandaletler Alaçatı da satılıyor 70 tl fiyatı kuzenim aldı, bende alacağım en yakın zamanda:) ama herşeyle çok kullanışlı ve güzel duruyor.


beach wear 6




5.Üstünüze giyeceğiniz giysiler, kombinler biraz da yaratıcılığınıza kalmış; babanızın, eşinizin ya da erkek arkadaşınızın gömleklerini bir kemerle çok şık yapabilirsiniz. Plaja giderken ya da bir pareodan çok şık elbiler yapabilirsiniz.






beach wear 7


beach wear 8


beach wear 9








6. Sandalet ya da plaj terliği: çiçekleri terliklere tutturup çok şık bir görüntü yakalayabilirsiniz.

 



beach wear 10




 7. Dergi,kitap ya da i pod :plajda güneşlenirken   Vakit geçirmeyi seviyorsanız mutlaka yanınıza alın...


beach wear 11


beach wear 12




No comments:

Post a Comment