Saturday, August 10, 2013

In The Middle Of Blue



in the middle of blue 1



Herkese merhaba! Birkaç gün önce iftar için ailece Suada'ya gittik. Üniversitede mezuniyet balomuzu orada yaptığımızdan mı bilmem Suada'ya ayrı bir sempatim var. Gerçi o gün nasıl olduysa bir anda çok fena grip olup geceyi tamamlayamadan eve dönmek zorunda kalmıştım. Herhalde bu da gelmiş geçmiş en saçma mezuniyet hikayesidir, ama tamamen gerçek ve maalesef beni buldu. :) Suada'yı bir diğer sevme sebebim ise tabii ki Galatasaraylı olmam..  ;) Hepsini geçtim, denizin, mavinin ortasında, Boğaz'a bakarak Güneş'i batırıp yemek yemek zaten paha biçilemez.. Bu arada yemek demişken, Ramazan ile ilgili en sevdiğim şeylerden biri ailece toplandığımız iftar yemekleri.. Bu yemek için seçtiğim kombinin yıldızı Mango indiriminden yeni aldığım keten şortum. Siyah detaylarına gerçekten bayıldım. Üzerime giydiğim bluz siyah olduğu için tam belli olmuyor ama şortun bel kısmında da kalın siyah bir detay var, dikkatli gözlerden kaçmayacaktır :) Bu arada inanılmaz ama şort şu anda 24,95 TL ve almak isteyen varsa hala Taksim İstiklal Mango'da mevcut ;) Herkese güzel bir gün diliyor, yorumlarınızı bekliyorum! ;*






Hello everybody! A few days ago, we went to Suada for dinner. Suada is one of my favourite places because it's in the middle of sea and the meaning of Suada is "Water Island" in Turkish :) It also belongs to my favourite football team, Galatasaray.. Someone knows it as Galatasaray Island too. In addition, if you are on this island, your right side is Europe and the left side is Asia :) I love Bosphorus in İstanbul. It's really amazing to live in a city which located on two different continents. You can also see Bosphorus Bridge in the background. Btw, I chose to wear my new shorts for this dinner, which I bought from Mango sale for an incredible price! :) Have a great day and waiting your comments sweeties! ;*






Şort / Shorts : Mango (On Sale Now!)


Üst / Top : Vero Moda (On Sale Now!)


Kolye / Necklace : H&M (Old)


Ayakkabı / Heels : Zara (On Sale Now!)


Çanta / Bag : Guess (On Sale Now!)



in the middle of blue 2



in the middle of blue 3



in the middle of blue 4



in the middle of blue 5



in the middle of blue 6



Benim tatlı ailem ♥ Normal şartlarda çantamın yerinde Dağcan'ın oturuyor olması gerekirdi ama kendisi tatilde olduğu için yemeğe katılamadı :/






My sweet family ♥ Dağcan would sit on the chair instead of my bag normally, but he is on holiday now :/



in the middle of blue 7



in the middle of blue 8


No comments:

Post a Comment