Tuesday, August 6, 2013

basörtü baglama

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Bugunku makalemiz basörtü baglama.

BURADAKİ MODELLERİ HARİCİNDE DİĞER EŞARP VE ŞAL BAĞLAMA POSTLARI İÇİN LÜTFEN AŞAĞIDAKİ BAĞLANTILARA TIKLAYINIZ..


Günlük Eşarp Bağlama Modeli (Eşarp Nasıl Bağlanır ?Twill Eşarp Nedir ? Eşarbın Düzgün Durmasını Ne Sağlar ? Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım ):

http://babyh23.blogspot.com/2010/08/cati-kati-sakinlerinin_14.html


Şal Bağlama Modeli (Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım )Post 1 :

//babyh23.blogspot.com/2012/10/sal-baglama-modeli-sal-nasil-baglanir.html


Şal Bağlama Modeli (Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım )Post 2 :

http://babyh23.blogspot.com/2010/12/sal-baglama-modelleri-pashmina-ve-sifon.html

1.model bu

basortu baglama 1






yapılış aşaması : ilk önce eşarbı normal bağladığımız üçgen şekilde değilde dikdörtgen olacak şekilde katlıyoruz.
basortu baglama 2her zaman yaptığımız gibi iki ucu eşit olacak şekilde iğneliyoruz...

basortu baglama 3fotoğrafta görüldüğü şekilde iki ucundan tutarak (ben resim çekebilmek için tek tarafını tuttum) tekrar çenemizin altında iğneliyoruz. ben resimleyebilmek için 2 kez iğneledim ama tek seferde yapılabilir.basortu baglama 4
basortu baglama 5

daha sonra boşta kalan iki ucu tutup (ben yine fotoğrafta tek tarafı tuttum ) fiyonk yapıyoruz




basortu baglama 6


işte bu kadarrr :))
basortu baglama 7


2.modelimiz

basortu baglama 8yapılış aşaması :her zamanki gibi eşarbı üçgen şekilde katlayıp çenemizin altından iğneliyoruz.ancak bu sefer fotoğrafta görüldüğü gibi bir tarafı kısa bırakacak şekilde ayarlıyoruz

basortu baglama 9uzun olan kısmı alarak boynumuzun etrafına dolayıp tekrar öne getiriyoruz.

basortu baglama 10arkada kalan üçgen kısmıda elimizle müdahele ederek öne doğru getiriyoruz.bu arada kısa olan kısmı alıp boynumuzun arkasından doladığımız uzun kısımla boynumuzun yanına gelecek şekilde birleştirip fiyonk yapıyoruz basortu baglama 11işte bitmiş hali :)) basortu baglama 123.modelimiz...basortu baglama 13yapılış aşaması : bu sefer eşarbı hiç katlamadan açık şekilde iki ucu birbirine eşit durumda çene altından iğneliyoruz...

basortu baglama 14arka kısmı fotoğrafta görüldüğü şekilde tutarak (ben yine tek taraftan tuttum resim çekebilmek için ) basortu baglama 15tekrar çenemizin altından iğneliyoruz...

basortu baglama 16fotoğrafta biraz yamuk olmuş..ayrıca bu modeli tek body üzerine değilde ceket içine giyebilmek için uydurdum.yukarıdaki şekilde kullanınca dağınık duruyor. bu da aynı modelin başka bir eşarpla ceket içindeki hali...

basortu baglama 17şimdilik bu kadar ... :)))

basortu baglama 18


Ziyaret etmeniz gereken diger yazilar : gelin tacı yapımı

No comments:

Post a Comment