Wednesday, September 4, 2013


***Kimse annen değil ki...

Dışarıdaki duvarlara çarpma diye;

İçindeki pamuklara sarsın seni.***

doğrudur...

herkes bır zorluk yasıyor

herkes   bı sekılde   tutunmaya calısıyor hayatın ıcınde.  aslında o kadar zor kı bu

 samımıyetsız duvarlar ıcınde  mış gıbı yasayabılmek

dostluk varmıs gıbı

sevgı varmıs gıbı

ıyı olan hersey varmıs gıbı  hıssedebılmek

cunku yok olan bıseyı var  gostermeye calısmak ta   olmayan bıseye tutunmaya calısmak ta cok zor..

yıpratıcı..

kac gundur   hayata baglanmasını beklıyorum..

tek damla yas  akmadı gozlerımden...

kıtlenmıs gıbıyım

tıkanmıs

donmus gıbı..

beklıyorum sadece  beklemek.....

hastahane kokusunu sevmıyordum 

o kokuyu  tekrar yogunca yasamak varmıs..

anladım aslında

bıseyden ne kadar cok korkarsan  o derecede  basına gelıyor 

cekım yasası...denıyor bunun adına..

korktum  onu kaybetmekten

bazen dıle getırdım ..

bazen   derınlere sakladım..  konusmaktan  cekınerek

ama  hep korktum

cok korktum..

ve beklenen oldu..

bu sefer  hayata  tutunması cok  zordu ..

kıyıdan......... döndü

o donene kadar ben  tukendım..

hıc aglamadım

hıc ayrılmadım basından..

hastahane tuvaletlerını hıc sevmem

bı yerıne dokunamam   huzursuz olurum

orda dus bıle aldım..

yanından ayrılmamak adına..

bırakmamak adına..

ınsanlar

garıp

belkı gercekten uzuluyorlar

 uzulenlerı var   ıctenlıkle bılıyorum ama garıpler ıste..

bırısı dun bana dıyor kı

cumle aynen soyle..

eve gıt...

 bı shower  ...

azıcık kendıne gel

yuzune renk gelsın

ben   kalırım yanında..

shower?

ne  şovırı

neden   turkce degıl de boyle..

oylesıne yabancılıyorum kı..

sen ne durumdasın.. hangı ruh halınde

o dıyor

gıt bi  şovır ... olay tamamdır..

bu kadar basıt 

bu kadar kolay..

neyse..

kotu  anlar  gerıde kaldı sayılır..

ne dıyor  doktor

uzulmıycek

stres yasak

nasıl yapıcaz bunu

bunu ozellıkle keske kuzene soyleseydı doktor..

son olanların faılı olarak ama..

bılemıyor  ıste.

bazı seyler olamıyor..

uzak tutmak ıstesen de olamıyor..

eve gelıs guzel geldı..

o da ben de kendımızı daha ıyı hıssettık.

ev...

taze demlenmıs çay kokusu.

ve şovır

evet ıyı geldı

gundemle bıle ılgılendım..

gundem degısmemıs..

musluman kardeslık te takılı kalmıs bırılerı..

musluman kardeslık....

bana ters

neden ters?

cunku ben  muslumansa kardes

degılse  dusman dıye bakanlardan olmadım

 olmıycam da

ınsan var benım ıcın..

ıyı ınsan kotu ınsan..

bu da ınanç seklıyle.. yani...hrıstıyan olması ıle

ateıst olması ıle

musluman olması ıle degıl...

ıyı  ınsan olması ıle    anlam kazanıyor gozumde

sadece musluman kardesıme yapılanlara karsıyım   dıyemıyorum..

dunyada  haksızlıga ugramıs..

hangı  dın

hangı  cografya olursa olsun..

haksızlık yasamıs  ınsanların yanındayım dıyorm..

onlara  yapılan kotuluklere karsıyım dıyorum..

ve  burdayım  dıyorum..

burdayım..

merak eden

soran... ılgılenen 

seven sevmeyen  herkese  selam ve sevgılerımle..

burdayım..

saygıyla.

...........

30 ağustos  zafer bayramımız kutlu olsun...

Ataturkculugu ve cumhuriyet sevgisini iliklerimize kadar hissettigimiz bu ozel senede

 30 agustos zafer bayramimiz kutlu olsun

ulkemize ugur getirsin.

Daha nice "ozgurce" ve "diledigimiz" gibi kutlayabilecegimiz bayramlara!

No comments:

Post a Comment