Sunday, September 15, 2013

karışık




karisik 1
 metecik 1 haftadır okulda berkayınkide dün başladı.bu hafta oryantasyon haftasıymış.cahil adamım oryantasyonun ne olduğunu bilmediğimden müdür ne dese anlamış gibi kafa sallayıp durdum:) bu sene ağbi kardeş yeni bir okula başladılar.her yer imamhatip olduğundan çocukları özel okula yazdırdık.eski okulumuz iki sokak uzaktı bu defaki iki semt uzağımızda.getirme götürme işi bana düşsede okul kapısı önünde park yeri bulmam 15-20 dk yı buluyor.cinnet geçirdim bu sabah.hemen servise kaydettirdim.


karisik 2
 okul dönüşü gözüme bir avm kestirdim.berkaya çanta alalım diye girdimki amanin benim sevdiğim ne kadar mağaza varsa burda toplanmış.paşabahçe,mudoconsept,boynerevde,englishhome.amanin ben bileydim yazdırırmıydım bunları servise:) okul bahane her gün burda gez dur.bu bardağın önünde durdum baktım baktım baktım...bu kadında geleceğimi görüyorum:))


karisik 3
güzel değilmi amaaa


karisik 4
 renkli olan herşeye hastayım


karisik 5
 ahhhh sonbahar


karisik 6
 ve soluğu üst katta bu büfenin önünde aldım.hangisini seçsemmmm.şimdi bakınca üzeri pudra şekerli olanı kestirdim gözüme ama


karisik 7
tatlı krizim epeyce artmış olacakki üzeri çikolatayla dolu olan bir donut seçtim kendime.aylardır beni bekleyen donut makinemi kullanmamın zamanı geldi.


No comments:

Post a Comment