Saturday, September 21, 2013

karışık




karisik 1
 metecik elinde renk renk şekerlerle döndü okuldan.öğretmeni onlara şekerler dağıtmış.bunlarla muffın yapalım süsleyelim dedi.girdik mutfağa.bizde herkes ayrı çeşit kek sever.bizde bir hamurla 3,4 çeşit kek yaptık.şöyleki 4 yumurtayı 1,5 bardak şekerle çırptık.içine 3 tane soyulup rendelenmiş elma,yarım bardak sıvıyağ,2 pk kabartmatozu,ve aldığı kadar un ekledik.bu aşamada kek hamurunu çeşitli kaselere paylaştırdık.birine berkay için kakao,birine mete için damla çikolata,birini sade,birinede benim için tarçın ve ceviz ekledik.muffın kağırlarına paylaştırıp 180 derecede pişirdik.çıkınca üzerine çikolata sosu ve renk renk şekerler koyduk.


karisik 2
 havalar soğumadan komşularla sabahları sahile iniyorum.bir yandanda sonbahar tam anlamıyla gelsin istiyorum.


karisik 3
 yine mutfaktan bir kare.sebzelerimi özellikle salata yapılacakları önceden yıkayıp ağzı kapaklı kaplarda saklıyorum.elimin altında yıkanmış çarçabuk kullanacağım sebzelerim oluyor.


karisik 4
 dün sabah ballarım böcüklerimi okula uğurlarken.


karisik 5
ben yine evde durmadım.bu sene beni bol zaman bekliyor.komşularla çarşı pazar yaptık.onlar bişeyler takıp çıkarırken bende bu kolyeyi kestirdim gözüme.pek kolye takan biri değilim,bilekliği olsa hemen alıverirdim.


No comments:

Post a Comment