Sunday, September 22, 2013

bol kabaklı çorba




bol kabakli corba 1
pazar sabahları özel olur genelde.ev halkı hep birliktedir.pazar günü extra yiyecekler hazırlanır.işte bizimde pazar sabahı soframız.tabaklarım biev marka hediye.çok severek kullanıyorum.masa örtüm pazardan.pazardan aldığıma kimse inanmıyor:) ben pazardan çok güzel şeyler buluyorum.


bol kabakli corba 2
 eski kayıtları sildiğim için sitemli yorumlar alıyorum.merak etmeyin yeni yeni tarifler yazacağım üstelik aşçılık 2. kademe kursundayım bu sene.bol foto bol tarif olacak.böcüklere hafta içi böyle bol sebzeli bir çorba yaptım.1 soğanı ve 1 diş sarmısağı doğrayıp az sıvıyağda soteledim 1,patates,1 havuç,3 kabağı küp doğrayıp ekledim.1 kaşık salça ekleyip az soteledikten sonra kaynar su ve tuz ilave ettim.


bol kabakli corba 3
 sebzeler yumuşayınca blenderdan geçirdim.


bol kabakli corba 4




No comments:

Post a Comment