Monday, July 16, 2012

Old town



Menekşeleri cok severim, mor mor resim gibi gelirler bana.Hatta ilk resim yapmaya basladıgımda sureklı menekşe resmi yapardım. Nedenini hala  çözemedim:) Mürdüm,mor tonlarını hep cok sevmişimdir o yüzden bu şifon uçuş uçuş bluzu h&m de görunce hıc dusunmeden almıştım.Bu tonları bejle veya kırık beyazla giymeyi tercih ediyorum genelde. Gecen hafta çekilen bu resimlerdeki rüzgara sakın aldanmayın zira hava cok sıcaktı. Arkadaşıma giderken tuhaf bir sokak gördüm ve blogger içgüdüm bana ''Dur ve foto cek'' dedi :) Bende onu dinledim tabii..

Bu arada artik benim icin tatil resmi olarak basladi.. Bir sure sehirden ve sehir hayatindan uzak kalicam:) ne zmndir bu ani bekliyordum zaten, o yuzden cok mutluyum.Cesme'den post yapmaya gayret edıcem ınternetım elverdiği sürece! Herkese iyi haftalar diliyorummmm:)






Bu arada Pinspire ile duzenlediğimiz ve kazanana 100tl degerınde Mango hediye cekı verecegımız yarısmaya katılmadıysanız sizi  suradan alalım :)






I always loved purple tones, so when i saw this blouse in h&m, i bought it without thinking.I generally prefer to wear this color with beige or white.Last week i was going to my friend and i saw this street. My blogger inner voice told me that ''stop and take photo'', and i listened her! :)






braceler/hermes,blouse,short/h&m,shoes/pullandbear,bag/goyard
































































No comments:

Post a Comment