Tuesday, January 21, 2014

tığ işi yatak örtüsü modelleri

Merhaba sevgili web sitesi okurlarimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün tığ işi yatak örtüsü modelleri makalesini yayinlamaya karar verdik.


tig isi yatak ortusu modelleri 1


Bu örneği zaman zaman görüyordum ama nasıl yapıldığına ulaşamıyordum, nihayet ayrıntılı biçimde nasıl yapıldığını buldum ve hemen buraya getirdim, arşivimizde dursun ne olur  ne olmaz. Başlıkta zor kelimesini kullandım ama bilene kolaydır, bu arada ben çıkardım ufak bir motif, ama öyle bir ters bir yüz gibi anlatılan bir örnekte değil, bence zorluğu yapılışı değil zaman alması.


tig isi yatak ortusu modelleri 2



tig isi yatak ortusu modelleri 3



tig isi yatak ortusu modelleri 4



tig isi yatak ortusu modelleri 5



tig isi yatak ortusu modelleri 6






tig isi yatak ortusu modelleri 7



tig isi yatak ortusu modelleri 8



tig isi yatak ortusu modelleri 9


Link


Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş


tig isi yatak ortusu modelleri 10
Ilgilenebileceginiz guzel makale : yatak dantel örtüsü

No comments:

Post a Comment