Thursday, January 23, 2014

banyo kesesi yapımı

Merhabalar degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün banyo kesesi yapımı yazisini yayinlamaya karar verdik.


banyo kesesi yapimi 1






Biraz değişiklik olsun diye lif yapmaya karar verdim, verdim vermesine de modelleri seçmek için nette dolaşırken hadi bu da olsun şundan da yapayım derken şimdiden beş tane ördüm, bir tanesini de sattım bile:))






banyo kesesi yapimi 2



Bu ilk yaptığım lif biraz acemice oldu pek beğenmedim ama yine de görün istedim..



banyo kesesi yapimi 3



banyo kesesi yapimi 4



banyo kesesi yapimi 5






Bu üç modele pek çok yerde rastladım resimlere bakarak ördüm.. Üç modelde de kullandığım gül desenini Marifetane arkadaşımız bol fotoğraflı gayet anlaşılır bir şekilde tarif etmiş.. 



banyo kesesi yapimi 6



Bunun modelini mavilaleden'den aldım kendileri emekbahçemiz forumunda örmüşler ben resimlere bakarak yaptım..



banyo kesesi yapimi 7






Bu çiçekli lifi sevgili samyeli'nin açıklamalarıyla ördüm çok da hoşuma gitti, devamı gelecek bu modelin:)














banyo kesesi yapimi 8


Ve son olarak hem kolay hem gösterişli olan bu modeli sevgili Sevkut'un tarifiyle ördüm..Öyle güzel anlatmış ki  acemi olanlar bile kolaylıkla yapabilir..






Şimdilik bu kadar açıklamalarından faydalandığım arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum.. 



Ilgilenebileceginiz enterasan konular ve siteler : kese modelleri

No comments:

Post a Comment