Thursday, December 5, 2013

artık tül

Merhabalar degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku konumuz artık tül.


Merhaba arkadaşlar


Öncelikle herkese Hayırlı Cumalar Rabbim bu güzel günün hürmetine bütün dularımızı kabul etsin inşaallah.






Geçen gece ev halkını uyuttuktan sonra uyumadım sahura kadar etek diktim. etek kloş etek aynı buradaki gibi, normalde kolay dikilebilecek etek ama kumaşından dolayı beni bir hayli uğraştırdı.


kumaş öyle bir kumaşmış ki nereye çeksem gidiyor bir türlü etek ucunu belini ayarlayamadım. bel ölçüsünü aldığım halde kumaş verev kesilince açıldıkça açılıyor.


bu yüzden kemer  takmayı düşünürken lastik takmış oldum gerçi bu daha kullanışlı oldu fermuarla uğraşmak zorunda kalmadım. sizlere dikerken bol bol resim çektim bakalım olmuş mu?






ilk önce yanlardan dikiş yaptık kumaş esnek olduğu için ben zigzag ile diktim.






artik tul 1






artik tul 2






sonra iç astarını yanlardan birleştirdim


artik tul 3






şimdide astarla bel kısmını birleştimeye sıra geldi tabi bel esnek olunca astarı biraz çekmek zorunda kaldım.






artik tul 4






 sıra etek ile bele takılacak kalın lastiği birleştirmeye geldi onuda yine zigzag ile lastiği çekerek birleştirdim.


artik tul 5






artik tul 6






 lastiğin tamamlanmış hali






artik tul 7






 buda son hali etek kloş ama belden büzgülü kloş oldu.


tül eteklerin en çok sevdiğim yanı etek uçlarının kıvrılmaya gerek olmaması :))


artik tul 8






sizce nasıl olmuş  ve bunu nasıl kombinleyebilirim değerli fikirlerinizi bekliyorum hadi beni yanlız bırakmayın


görüşmek üzere hoşçakalın..



Ilginizi Cekebilecek enterasan makale : aplikeli peçete

No comments:

Post a Comment